Alla inlägg under januari 2013

NO

Av Hellenna - 27 januari 2013 20:31

Lat, trött och sliten. Det skille vara så mycket bättre att vara liten.
Inte behöva försörja sig själv, men nu är det en helt annan grej.
Pengar hit och pengar dit, men jag säger att det bara är skit.
Stress och ekonomikris, inte konstigt att det luktar fis. 
Magen vrider sig ut och in på mig, antar att det är lika jävligt för dig. 
Såhär det blir när inte man kan köpa mat som man egentligen ska,
önskar att jag kunde spola fram tiden tills allt är bra.  Men jag antar att det är såhär det ska va. 

Tror inte på gud eller ande som styr välden, jag tror att ödet har koll på alla lägen.
Vi har egna val såklart, för allting är inte serverat på silverfat. 
Ödet vill nog detta för mig, om inte så säg?!

Borde gå ut med vovven snart, annars äter han väl inte sin mat. 
BLIR GALEN SNART.
Är det verkligen såhär mitt liv ska se ut?  Orkar fan inte ens titta ut. 
Hur ska det gå när Rambo inte längre är kvar, hur ska jag då orka vara glad?
Ibland blir jag så förbannat trött, att fatta ett beslut går tydligen slött.
Sitta och vänta på ett samtal är inte ens kul, om jag ändå inte var så jävla ful. 
Inte konstigt att ingen vill umgås med mig, jag börjar bli en allt för självupptagen tjej för dig. 
Borde ändra på mig jag vet, prata om någonting annat jag VET! 
Men jag vet inte vad. Snälla säg det åt mig idag!

Hellenna

SO.

Av Hellenna - 25 januari 2013 11:55

Äntligen har SO-kursen börjat, det kommer inte bli någon smörja. 
Bra lärare och bra tider, inget som gör att man lider.
Ska bli riktigt kul att plugga nu, favorit ämnena står på schemat ju. 

Hellenna

Av Hellenna - 18 januari 2013 11:24

Det här året har börjat med kaous och svåra beslut. 
Ser bara svart när jag tittar ut. 
Lite kul att jag nu gjort allt som jag ALDRIG mer skulle göra. 
Det är bara tuta på och köra.
Jag skulle aldrig mer tycka om en hagförsing, men guess what? I DO! 
Skulle aldrig mer festa i samma ort, men det har jag också gjort. 
Inte skulle jag heller flytta hit, men vägen har lätt mig dit. 
Beslutet var inte lätt att ta, vrida och vända på det ett bra tag. 
Tänkt på allt som hör där till, detta får mig att inte kunna sitta still. 
Det värsta med starten på detta år, är jag måste lämna ifrån mig hunden, där mitt hjärta slår. 

Inte ett lätt beslut att ta, men för hans del är det bra. 

Hoppas jag.
Jag mår inte bra, men ändå försöker jag vara glad. 
Se de positiva sakerna i det hela, tänk om vi kunde kela?

Du och jag.

FAN Va det skulle vara bra! 
Träffade x'et här om dagen, fick en STOR klump i magen.
Avbröt honom när han sprang, jag tror han blev lite arg. 
Det var på grund av han jag inte ville tillbaka hit, men nu sitter jag här och luktar skit.
Måste gå upp nu, duscha och göra mig klar, för ännu en ny dag. 

Dejta Nils Holgersson igen, bara 550 sidor kvar idag. 

Killar för hela slanten, snart ramlar jag av kanten. 
Vet inte vad som hänt med mig, som ALLTID brukade vara en ORDENTLIG och LYDIG tjej. 
Jag tappade bort henne i sommras under vägen hit, där jag nu sitter och mår skit. 
Nej, nu ska jag sluta svamla. 

Orden börjar ramla på varandra. 

Lika bra att lägga av innan det blir för mycket, så de som faktiskt läser orkar med trycket!


Hellenna

Av Hellenna - 3 januari 2013 22:33

Jo, för det här året började du ju bra. Gott nytt år i efterskott!


Ovido - Quiz & Flashcards