Alla inlägg under oktober 2012

Av Hellenna - 27 oktober 2012 08:58

Som vanligt sitter jag fast på ett och samma ställe hela tiden, kommer ingen vart känns det som. 


Hade salstenta igår, som jag hoppas gick bra. Svarade på allting även om jag egentligen inte fattade vad jag skulle göra på vissa ställen, så det kanske drar in lite extra poäng. Känner mig ändå stolt att jag faktiskt lärt mig väldigt mycket på bara tre dagar genom att spela ett grammatik spel som studiekamraterna gjort! 

Jag saknar honom, men inte alls lika mycket längre. Antar att det är ett positivt tecken. Jag är fortfarande rädd för att jag kommer se homom, för jag vet inte alls hur jag kommer reagera och det skrämmer mig. Att jag faktiskt inte vet vart jag har mig själv riktigt. Det är jobbigt att inte ha sett en person på drygt två månader och skljas åt som "ovänner". 

Allt är bara BLUBB,BLUBB, BLUBB och det har blubbat över för längesen nu! 

 

Fyra låtar som spelas hos mig om och om igen nu!

 






Hellenna


Av Hellenna - 7 oktober 2012 14:38

Det går äntligen framåt i mitt liv. Eller egentligen står det still och jag har lite små panik över min ekonomi hela tiden. Hoppas dock att jag kan få hjälp. 

Jag tror faktiskt att händer det någonting dåligt så fortsätter det att hända dåliga saker!


Visst saknar jag honom, drömmer om honom och vill så gärna ringa upp honom för att höra hans röst en gång till.

Han kommer alltid vara en del av mig och ha en stor del av mitt hjärta. ALLTID.


Åkte till skoghall igår. Det var skoj. Vart att jag var vaken hela natten. Sovit drygt en timma. Så ja, jag är trött.

Hade extremt kul i alla fall! 


Målade färdigt mitt bord i går eftermiddag också, eller sprejade det allra sista. Bra resultat blev det och jag är sjukt nöjd! Finns ingen i hela världen som har ett soffbord som jag har! 


 


Hellenna

Ovido - Quiz & Flashcards